Merhaba, 39+3 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardi nst de sancim çıktı ama ben hiçbir şey hissetmiyorum doktor alttan muayene etti açıklık varsa direkt yatış yapalm dedi ama açıklık yok doktor 5 cm açıklık olmadan yatış vermem bekleriz dedi ben anlamadım nasıl doğacak bu bebiş. Su an normal doğum görünüyor bebeğim 36 dan beridir kanalda böyle olup bir anda doğuran var mı ki ? Bu mümkün mü ilk gebelik benimki bilgim yok bu konularda 😔