Miniginannesi-0104 Arkadaşlar 5. Ayımdayım çok az bi kan geldi neden gelir bu kan hiç başınıza geldimi böyle bişey
Yaseminf Miniginannesi-0104 hamilelikte hiç bir kanama lekelenme normal karsilanmiyor bence gidin doktora
ArenKubra Miniginannesi-0104 Kırmızı kanama normal değil ben gebeliğimin başından beri lekelenme yaşadığım için gitmediğim doktor kalmadı hep söylenen bu yönde. Doktora gitmen de fayda var
ArenKubra Miniginannesi-0104 içini ferah tut canım bende yarın 36. Haftalık oluyorm bu sabah yine lekelenmeyle uyandım alıştım artık gülüyorum sinirden
Miniginannesi-0104 ArenKubra internete bakıyorum neden olur diye hiç iç açıcı şeyler yazmıyo sabah sabah piskolojim bozuldu😔
Deletedmom727271 doktora gitmelisin canım kanamalar lekelenmeler normal karşılanmaz. için de ferah olur en azından. geçmiş olsun