Dygg Kızlar transferin 9. Günü 6.2 yidi 11. Gün 10.9. Hemşire nerdeyse iki katı olmuş ama yine de ptesi bir bakalım yine dedi. Böyle olup sağlıklı gebelik süren oldu mu
yanlisanlamaama Dygg benim 12.gün 525ti ama geç tutunma ihtimali olabilir sizin 12.günde bir daha baktırın
Aslaninannesi01 Dygg 5.gun embriyosuna göre biraz düşük ama takip etmek gerekir şuan sağlıklı yada sağlıksız demek yanlış olur yükseliş olması önemli
Dygg Aslaninannesi01 evet ona göre düşük. Pazartesi artışa bakacağız dedi hemşire. Beklemek öyle zor ki
Dygg yanlisanlamaama benim 8. Gün kahverengi akıntım başladı öyle olunca 9. Gün test yaptım. Belki de geç tutundu ya da kimyasal bilemiyorum
Aslaninannesi01 Dygg beklemenizin sonu güzel olsun inşallah bende tüp bebek annesiyim sizi çok iyi anlıyorum negatif olursada lütfen üzülmeyin bekleyen embriyolarnz vardır sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin sizede
yanlisanlamaama Dygg iki günde bir yaptırmanızı öneririm benim 12.gün 525 ken 14. Gün 2100dü değer birden artmıştı doktor iki katı artar demişti ama 4 katı arttı. doktorunuz en iyisini bilecektir belki de geç döllendi sonradan artacak
Dygg Aslaninannesi01 amin çok sağolun gerçekten çık zor bir süreç🥲 olmazsa artık dondurulmuş embriyolarla yola devam edeceğiz
kbrkbr1 Dygg transfer ağrılı oluyor mu anlatabilir misiniz , embriyolarım genetiğe gittti bekleme sürecindeyim 😕
Dygg yanlisanlamaama evet yaptırdım ve 56 çıktı beş kat artmış değer 😍 ama hala korkuyorum dua edin lütfen
Conger Belki geç döllenme olabilir en iyisini doktorunuz bilir inşallah güzel sonuç alırsınız moralinizi yüksek tutun😍bir aşılama üç tüp bebek tedavisi gördüm şu an hamileyim Allah tüm isteyenlere size de bu duyguyu tattırsın
Conger Dygg evet geç döllenme olabiliyor iki tane embriyo transferi yapılmıştı biri tutmuştu diğeri geç döllenme olabilir demişti doktorum bir süre beklemiştik oradan biliyorum😊inşallah daha da artar değeriniz sonucu bize de söyleyin lütfen Allahım gönlünüze göre versin 😍
Bebisiannesi Dygg Evet canım olabilir benimde değerim yavaş arttı geç tutunmuş dedi doktorum hatta haftasından gerideydi şuan 26+2deyiz oğluşumla 🥰 içini ferah tut ilaçlarını sakın aksatma ve en önemlisi stres yapma
Bayanflu Dygg maşallah çok sevindim 🥰 geç döllenme değil zaten embriyolar döllenmis oluyor ama değer geç artabiliyor bu herkeste farklılık gösterir 😊 gözunaydin 🤗🤗