AyselYlmazTemel Merhabalar Hamileliğin ilk ayın da kasık ağrısı ve acıkpempe kan normal mi ? Yaşayan var mı?
MiracAlpinveUmutunAnnesi AyselYlmazTemel Eğer hamileysem 3 haftalık hamileyim şuanda ve adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyo onun haricinde batma oluyo . açık pembe kan hakkında bir bilgim yok yerleşme kanaması olabilir mi ? Mukakkak doktora sorun