busraa_42 Kızlar ayrıntılı uktrasonda herşey normal raporum çok güzel yazıldı lakin bugün 21 haftalik olmam gerekirken 20 haftalik çıktım sizce hala 21 hafta olarak mı sayayım haftami yoksa 20 den mi başlayım lütfen yardim edin
YeninesilAnne busraa_42 1 hafta geride olması önemli değil ki. Hem bebişin daha çok küçük ilerleyen zamanlarda hızlı bir şekilde kilo alıp haftasından büyükte olabilir..bence bunu kendine sıkıntı etme canım. Doktorun ne diyorsa ona göre hareket edersin
busraa_42 YeninesilAnne teşekkür ederim canim öncelikle yazdigin için bir an telaşım kapıldım ve nuraya yazmak istedim çok çok teşekkür ederim 😘😘⚘