Salha4 son dönemlerde kontrolleri ihmal etmemelisiniz. Bende 35 haftalığım. 32de ve 34 te gittim 36 olunca tekrar gidicem sonrasında her hafta çağıracaklar. 32 den beri nstye bağlanıyorum. Bence sık sık gidin bizim hissedemediğimiz sancılar çıkabiliyo. Bebeğin suyu bu dönemlerde çok önemli, bebek kafa gelişimi makat gelişimi ona bakıyorlar. Plasenta ne tarafta bunlar çok önemli 💕 bende devlete gidiyorum özele hiç gitmedim iyiki de gitmedim.