su2389 Kontrole gittim bugün rahim kum saati şeklindeymiş bebek çok hareket etmiyor diye gitmiştim. Bu durum hareketini engelliyormuş su miktarını arttırmam söylendi. Bu durumu yaşayan var mı acaba