Ayse-33 İlac başlatması lazım benimde ilk haftalarda rahim ile kese arasinda boşluk vardı bir gün çok fazla kanama oldu ben bebek düştü sandım sonra doktor kalp atışlarını ilk o zaman açtı o atışları duymayana kadar bebeğin olduguna inanmadım 3. aya kadar pruluton iğneyi üç günde bir vuruluyordum onun dışında progestan verdi ilk 3 hafta agiz yoluyla aldım etkileri çok ağırdı doktor değişikliği yaptım yeni doktorum çok ağır ilaç dedi ayni ilacı yani progestani vajinal yoldan fitil olarak aldım fitil olarak aldığımda 1 saatte yakin yataktan kalkmadim ilaç emilsin diye zaten gerisi dışarı çıkıyor 3.ayım dolunca kontrole gittim düşük riskinin geçtiğini söyledi ilaclari biraktirdi bende buna sevindim ve kalkip iş yaptim kendimi yordum çok sancım oluyordu 16.haftada kontrole gittim plesentada kan birikmesi olmuş tekrar progestana başlattı 20.haftaya kadar kullanmamı söyledi kullandim sonra o da geçti bunlari anlatmamin nedeni ev işi vs. gibi seyleri önemsemeyin yeterki çocuğunuz sizinle olsun korkmayin ilaç kullaniyorsaniz bu durumu atlatirsiniz Allah size bağışlasın.