Sevoo-066 Arkadaslar hamileyken egilmek zarar verirmi bebege bana ailem egilme dyor bugun mecbue egildim yerden biseyler almak icn bide camasr sermem sikinti yaparmi balkona ipe 18haftaligim yardimci olurmusunuz…..
MTugba Sevoo-066 cnm ben tüp bebek ile hamile kaldım. Şuan 23 haftalığım banada sürekli eğilme uzanma onu kaldırma bunu yapma diyorlar. Yeri geliyor eğiliyorum yeri geliyor uzanıyorum rabbime emanet bebeğim. Sağlıklı bir gebelikse bişey olmaz inşallah. Yinede dikkatli eğilip kalkın.
Zeeynepp Sevoo-066 bana da diyorlar ama ben yapıyorum bütün temizlik yemek her işi yapıyorum çok da eğiliyorum şükürler olsun Allah’ım koruyor tabiki dikkatli şekilde yaparsanız bi zararı olmaz
Eslemmiraaa Sevoo-066 valla 27 haftalık gebeyim her işimi de kendim yapıyorum eğilmek le uzanmakla birşey olacağını sanmıyorum yoğa pilates de yapıyorum oradaki hareketler daha beter eğilip kalkmaktan inanmıyorum açıkcası
Denizpyraz Sevoo-066 ilk oğlumda çok dikkat ediyordum baya baya salmistim evi işi gücü ama şuan eğilip kalkıyorum ister istemez oglum sürekli oyuncak dağıtıyor bir süre ellemiyorum ama baktım ki ev elden gidiyor el atıyorum hemen. Birlikte topluyoruz ama yinede eğilip kalkıyorum ben. Bide düzen takıntısı var bende çok kötü birsey tavsiye etmem kimseye hersey gözüne batıyor.dikkat ediyorum yinede ama oglumdaki kadar değil.
Skrn3- Rabbimin izniyle bişey olmaz inşallah , bende temizliğimi kendim yapıyorum 13 haftalık hamileyim ve 2 yaşında oğlum var onunlada ilgileniyorum , merak etme Rabbim korur inşallah 🤲🥰
Kubrailkan Ben tek kalıyorum ve illaki eğiliyorum illaki uzanıyorum bunları yapmadan olmuyor yani ama korkuyorsanız tabii ki daha dikkatli olun🥰🙏
MTugba Sevoo-066 yok cnm ağır kaldırma birde ani hareket etme ben bazen günde iki makina asıyorum hemen hemen hergün çamaşır topla as yıka oluyor. Sağlıklı gebelikse rabbimin izniyle bişey olmaz inşallah.
Zeeynepp Sevoo-066 olmaz canım ne olacak sanki ağır bişey değil ben her işi yapıyorum her gün de ev süpürüyorum birde gebelikte hareket ve yürüyüş önemli yoksa doktor diyet verir o daha zor
Sevoo-066 Denizpyraz Bende hic is yapmadm kardesm yapardi oda evine gitti arti tek kaldm camasr felan sersem bi sikinti olurmu
Denizpyraz Sevoo-066 yok canim ne olacak sadece ağır kaldırma camasir sepetine ayağınla götür balkona vs ben öyle yapıyorum.ite ite 🤣
2kizanasi Bu 3. Gebeliğim 2. Çocuğum Allah nasip ederse 3ünde de her işimi kendim yaptım ağır temizlikten perde asmaya koltuk yitmekten balkon yıkamaya şükür hiçte bişey olmadi. Sakınılan göze çöp batar derler bu kadar evham iyi değil
Askiletotomsu Sevoo-066 eskiden tarlada çalışıyorlardı çamaşır tokacliyorlardi canım noldu? Biz hangi birini yapıyoruz Abartma istersen
Mrv135 Sevoo-066 Riskli bir gebelik değilse ağır kaldirmadikca bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Sadece hareketlerinize dikkat edin eskisi gibi hızlı hareket etmeyin. Çok yukarılara da uzanmamak gerekiyormuş ama bunun bilimsel doğruluğu nedir bilmiyorum ben de çok duyuyorum bunu çevreden. Yani eğilip kalkmadan günlük islerimi nasıl halledicem ki? Olabildiğince yavaş hareket etmeye çalışıyorum ben ve ağır kaldirmiyorum, uzun süre ayakta kalinca ve arka arkaya bircok iş yapınca belim ağrıyor o yüzden sık sık dinlenerek yapıyorum ben de 14+3 oldum.
Halis25 Sevoo-066 Bende 26 haftaya kadar her işimi yaptım.En son 3 gün önce cam sildim. Sonrasında kanamam oldu. Şuan progestan iğne ve ilaç kullanıyorum sadece tuvalete gidiyorum. Lütfen yapmayın iş kalınca kimse birşey demez ama Allah muhafaza bebeğe bişey olursa sorumlusu anne oluyor hemen. İş kalsın bebekler sağlıkla doğsun yeter ki naçizane tavsiyem 🙏
Mevaninannesiii Sevoo-066 tüm iş bizden sorumlu mecbur eğiliyoruz da uzanıyoruz da 🤲Allah’ım esirgesin bebelerimizi
SunnyG Riskli gebelik değilse amuda bile kalkabilirsin. Eğildim de uzandım da ağır da kaldırdım, ev de taşıdım.