kızlar günaydın öncelikle, biraz önce doktordan çıktım, 8 haftalık gebeyim. kalp atışını duyduk çok şükür. fakat kese biraz küçük görünüyor dedi. büyümezse kalp atışı durabilir dedi. bilginiz var mı acaba. 19 cm görünüyor ama 25 cm civarlarında olması gerekiyormuş sanırım