Carriebradshow minomino 18. Haftadan sonra dinletmeye başlamıştım ben. Mozart dinlettim hep inşallah sakin olurlar ikizlerim 😃 doğduklarında uzun süre dinledikleri müzikleri hatırlıyormuş bebekler ve sakinleşiyormuş.
Seyturak minomino hep yüksek sesle müzik dinledim ben evde,açtım sesi dolandım vs. Şimdi kız killa Hakan’ı duyunca coşuyor 😅 hatta şarkımız bile var,onu açınca kımıldanıyor hemen:)
Zeynepppdyg minomino 16’dan sonra kitap okumaya ve müzik dinletmeye başladım yatağa erken geçip kızma vakit ayırıyorum 🌸