denizasigi ben ayın 24 de öğrendim. 25 de gidip özel hastanede kan verdim. Ultrasonda göremedi doktorum. Beta değerim 211 çıktı. O zaman adet tarihime göre hemen hemen 5-6 haftalık falandı. Beta takibi istedi. Sonra perşembe günü sağlık ocağına gidip tekrar kan verdim. Betam 5239 a çıkmıştı. Cumartesi yeniden ultrasona girdim. 7-8 haftalık olması lazımdı normalde. Ama ultrasonda 5+5 çıktı. Henüz sadece kese oluşmuş. 2 hafta sonra da bebeği görüp kalp atışını duyarız dedi.