Selam kızlar yeni üyeyim öncelikle hepimizin ramazanı mübarek olsun 🙏 arkadaşlar ben 24 martta aşılama oldum ilk asilamam progestan fitil kullanıyorum aşılama gününde sayarsak bugün 10. Günüm aranızda aşılama olup belirti yaşayan ve hamile kalanlarınız var mı??