Birfasulyeannesi Kızlar ilk gebeliğim 34. Haftadayim tahmini kaçıncı haftada doğar nedense 39 40 Lara kalmayı hiç istemiyorum 😥
esn46kyy Birfasulyeannesi valla bende istemiyorum ama sanırım bebek canı ne zaman isterse o zaman geliyo 😁
Elifkc Birfasulyeannesi benimde ilk gebelik canım 36.haftadayiz. doktor bekletiyor bizi de 39a kadar beklicez dedi 🥴😔😔 bende hemen doğsun da ugrasiyim istiyorum içim içime sığmıyor ama bekliyoruz.
Bedriye12 Birfasulyeannesi bende istemezdim ama 37+5 teyiz tık yok iki haftası daha var dedi doktor 😂
Birfasulyeannesi Elifkc hamileliğin zorluğunu şu an yaşamaya başladım. Gece uyuyamıyorum nefes alamıyorum yuruyemiyorum 😅
Mommy92 Ben 25teyim ama 40a kadar beklemek istiyorum büyüyebildiği kadar büyüsün isterim.Sizler nedrn istemiyorsunuzki?
Drya55 Birfasulyeannesi bilemem bana sordu ne düşünüyorsun normal mi sezeryan mı ben sezeryan istediğim için direk gün verdi
Elifkc Birfasulyeannesi ben yeni rahatladim desem yeridir. Bel ağrısı vs gece ne uyuyabiliyordum ne donebiliyodum çok şükür iyiyiz artık🙏 inşallah sizin de gecer