Selam kızlar 🥰
Hazırlıklar ne alemde neler yaptınız?
Benim oğlumun beşiği dolabı şifonyeri tamam kıyafetlerini dizdim bayramdan sonra yıkayıp ütüleyeceğim inşallah 🥰
Benek arabasınıda aldık, doğum parasınıda ayırdık çok şükür inşallah normal olurda 😂😂
Biruni hastanesine gidiyorum 5500 TL normal doğum hastaneden memnunum şimdilik 🥰 zaten az kaldı dahada değiştirmem doktorumu hastanemi en başından beri oraya gidiyorum 😋