Yeli bende sezeryandan korkuyorum ya , detay girip bir de ondan korkutmak istemem ama normal doğum için şöyle düşünün adı üstünde normal , doğanın kanunu , binlerce kadın bu şekilde doğurdu , bebek bile ne yapması gerektiğini biliyor , günü gelince kanalına giriyor , çok doğal ve güzel bir süreç , bebeği kucağınıza verecekleri anı düşünün 😇😊