Transfer sonrası hareket etmek, ağır kaldırmak, seyahat etmek, öksürmek, ıkınmak, yükseğe uzanmak, transferden hemen sonra ayağa kalkmak gibi aktivitelerin gebeliğin tutunma ve devamı üzerine herhangi hiçbir olumsuz etkisi yoktur. Tutunmasıyla olan şeyin hiç bir alakası yok yani canım rahat olun bu konuda üzülmeyin , hayırlı ile olsun inşallah 🤲🏻 Bilmeden neler neler yapıyoruz olduktan sonra olacağı varsa hiç bişey engel olamaz ve ıkınmak gibi bişey normal alakası bile yok