minisinannesi07 Benim de hamileliğin başında göbeğim tüylendi, rengi koyulaştı vs ama hiç almayı düşünmedim. 30. Haftadayım şimdi azaldığını, renginin açıldığını fark ediyorum. Zaten yıllardır kıl tüy almakla ömrümüz geçti, göbeğimizdeki ki üç beş tüyden niye rahatsız olalım utanalım ki. Rahatsız olan kocalar da kendi tüy yumağı vücutlarına bi baksınlar önce 😄