Dilaela normal o zaman ben hamile kaldığımı göğüslerimden anladım ilk ağrı ve sızı vardı peşinden mide bulantısı ve baş dönmesi yaşadım adetim biteli 2 hafta olmuştu o zaman diğer adetimi bekledim olmayınca test yaptım doktora gittiğimde 5 haftalıktım şimdi 16+2 olduk hala göğüs ağrısı ve sısızı yaşıyorum bide göğüslerim biraz büyüdü hamilelikten bunlar ama içinde şüphe varsa başka bişey diye doktoruna bir sor derim ben benim ilk olmadığı için tecrübeliyim biraz