Kızlar 10 gün önce yazmıştım vajinaya çok baskı vardı bu sebeple doktoruma gitmiştim 22 haftalıktım
Rahim uzunluğu 3 sınırda altına düşmemesi lazım 3.5-4 arası olması lazım demişti 3 tane prulotan iğne vermişti 2 tanesini vuruldum son bir tane kaldı bu sabah kontrole geldim
Bugun 3.8 çıktı normale dönmüş ama tedbiri elden bırakmayalım 3.üncü iğneyi de ol sonra olmadı ilaçla devam edelim haftan erken çünkü dedi
Morelim biraz olsun düzeldi 10 gün boyunca hep yattım sayılmaz aslında doktora sormayı da unuttum iğneden sebep mi rahim uzunluğu uzadı diye
Rahime çok baskı var ama hala dedim böyle aniden zonkluyor bebeğin yukarı karın bölgesine çıkma zamanı şuan yukarı çıkarken rahimde baskı hissedersin birde şuan birden büyüdüğü zaman ondan baskı hissetmen normal dedi