34btlgkhn34 pozitif olun pozitif geçsin hamilelik herkesin yaşadigi olaylar durumlar çok farklı ve buna bakarak kendimizi negatife değil de pozitife itmeliyiz aslında bir nebzede şükür etmek lazım aynisini yaşamıyorum yahut az yaşadım diye. Şuan yorumlari okuyorum ama pozitif bakiyorum şükür ediyorum 🐣 Allah herkesin kucağını doldursun.tum gebelerin gebelik süreci güzel geçsin inşallah 🥰