benimde suyum sınırda covid olunca portakalı muzu elmayı çok tüketmiştim o aydan sonra su fazlalığı oldu bende. şekerli meyveler olduğu için. onun haricinde hasta da olunca hazır gıdalar yemiştim hamur işi olarak. şuan sınırda olduğu için tamamen tatlıyı, hamur işini, ekmeği kestim. Et ve ot besleniyorum dümdüz yaşıyorum vallaha şuan. inşallah düzelir 😊