gamzecee Siracinannesi ya benimde 3 günüm kaldı geleneksel post açmayı sabırsızlıkla bekliyorum😂 7 haftamda kanamam olmuştu sürekli yatmam gerekti yatarken son 99 postlarına çok imrenmiştim rabbim inşallah hepimize sağlıkla almayı nasip etsin🙏🌸
Siracinannesi gamzecee ayy bende özeniyordum açtım vallaha 😂 darısı siizin başınıza 🥰 Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin kuzuum 🙏😍