Oyku3005 Normalde adet olduğumda ben normal ped kullanıyorum kilom 50 küsür var suanlık kıyafetlerimde hep s yada xs dir 😄 8 mayıs sezeryan olacağım beden olarak M, L, XL hangisini önerirsiniz😊😊
1eda8 Oyku3005 kaçıncı haftada sezeryan oluyorsun bende 32+1 ikinci sezeryanım olacak ilincileri kaç ta alıyorlar
lunam Oyku3005 bu arada trendyolda M bedeni orta boy olarak 18li satıyorlar. Öyle fiyatı daha uyguna geliyor, aklınızda olsun.
12_ze Oyku3005 benim doktor önermiyor deependi çünkü naylon dikişlerin iyileşmesi zor olur dedi hastaneden pamuklu ped verilecek dedi ama bilmiyorum kararsız kaldım
Eylemdog 35 haftalık hamileyim 56.5 kiloyum L beden aldım rahat olsun diye. Zaten lastikli bir şey m veya l alabilirsiniz bence
mrs_elisah Oyku3005 o kadar olursunuz diye demedim. Tahmini bir beden oluşsun kafanızda diye dedim. 50 küsür deyince 51de var 59da var. M size olur diye düşünüyorum.
Eylemdog Oyku3005 birkaç ay önce trendyoldan aldım. Ne kadar kilo alacağımı bilmediğim için L beden aldım. M size olur mu bilmiyorum ama L de alsanız pişman olmazsınız. Dar olacağına bol olsun mantığıyla aldım ben ki zaten lastikli yani üstünüzden düşecek bir şey değil.
lunam Oyku3005 şöyle söyleyeyim doğumdan önce sancı odasında bile kullandım ben Lyi, öyle bi sıkma vs olmadı. Sizin kilonuz benimkine göre az olduğuna göre M size rahat olur. Zaten gayet esnek lastikli olduğu için bir beden büyük ya da küçük olması çok farkettirmez aslında.