Merhaba arkadaşlar, bir sorum olacaktı. Dün acile gittim çok ağrılı bir şekilde idrar yolu enfeksiyonum varmış cipro ve tek kullanımlık ilaç verdi, betama da bakıldı negatif. Ama yarın yumurtlama günüm ilaç içerkrn değerlendiremez miyim? Kafam çok karıştı 🥺