Melis2015 taze-anne_ benim arkadaşım 36 haftalıkken normal doğum yaptı 37 de olabilir neden olmasın ki
taze-anne_ esratpl anladım çok teşekkür ederim ağrıdan dolayı acaba baskı mı oluyor açılma mı var dedim yoksa normal sezeryan farketmez sağlıklı olsunlarda :)
taze-anne_ Melis2015 genellikle hep ileri haftalarda duymuştum 37+0 biraz erken geldi teşekkür ederim umarım sağ salim gelir bebişlerimiz :)