Tazeannee000 Kızlar 12 mayısta insallah doğumum olacak kendim için 3 takım kısa kollu pijama takimi ve 2 takımda uzun kollu pijama takimi aldım sözce yeterli mi ya da uzun-kısa konusunda yönlendirebilir misiniz
Ozlem0133 Tazeannee000 Bence yeter canım benim doğumun da Ozaman yaşadığım yer şimdiden sıcak sabahlikli pijama aldım hep üşürsem giyerim diye
kuzeymomsss Tazeannee000 nisan sonu veya mayıs başı doğumum olacak kısmetse. 1 uzun kollu 1 kısa kollu ve elbise gecelik aldım. Sizin sanki biraz fazla olmuş. Çünkü hastanede ekstra bir durum olmadığı sürece 1 gece yatırıyorlar zaten
Oyku3005 Tazeannee000 benimde 8 mayıs doğumum ama ben daha kendim için bişi hazır etmedim panik yapıyorum hatta hazır değil diye 🤦🏻♀️ lohusa terlemesi diye bişi varmış acaba bendemi kısa kol alsam😄😊
Tazeannee000 Ozlem0133 bnde annemlerde farkli bi yerde dogumum olacak orasi da sicak lohusa teri de varmis ve kanama falan olursa diye
Tazeannee000 kuzeymomsss hepsi hastane için değil zaten genel hani kan çıkar vs.fazladan elimin altında bulunsun diye aldım
Tazeannee000 Oyku3005 telaslandirmak istemem ama bnce bi an önce hazırlayın bnde geç kaldığımı dusunuyorum bi kaç eksiğim kaldi onları tamamlarsam valiz bitcek insallah
kuzeymomsss Tazeannee000 sezeryan olacaksınız mutlaka 1 tane elbise gecelik alın derim. Onun dışında 1 uzun kollu 1 kısa kollu pijama yeterli olur diye düşünüyorum
Tazeannee000 kuzeymomsss kardeşimde sezeryan oldu geçen yıl gecelik elbise almıştı ama hiç kullanmadı gereksiz dedi o yuzden almadim
Medine94 8 Nisan’da bime önü düğmeli pijama takımı geliyor 90 TL bende ordan almayı düşünüyorum birtane birtane elbise koycam o da düğmeli ve ikişer tane alt üst alcam nolur nolmaz diye yanıma bu kadar bende 34 haftalığım ama daha birşeyler hazırlamadım
kuzeymomsss Tazeannee000 yani dikiş olduğu için elbise gecelik daha kullanışlı diye biliyorum. Yani çevremde sezeryan olan çoğu kişi öyle dedi. Tabi kişiden kişiye değişir