1234321 Hemsire_61 benimkini siz hesaplarmısınz çok rica etsem 21.06.1987 doğumluyum 22 Aralık 2021 son adet tarihim birde nub teorisi doğruluk payı nedir
Hemsire_61 1234321 2021 yili oldgu icin otomatik yapamadim ama yaşiniz 35 +1 36 yaş ocak ayini baz aliyoruz erkek cikiyor. Tabiki bunu Allah bilir 🙂Bunlar işin tuzu biberi🥰
1234321 Hemsire_61 teşekkür ederim çok sağolun benim anlamadıgım sadece Ocak mı Aralık mı ayını baz alacagız onu bir türlü anlayamamıştım
Mervyss Sinemkarq canımm ben son regl günümü geçtim hamile kaldığım gün tarihini biliyorum 🤣 yaptım ama tutmadı doktorum kız dedi 12+4 üm erkek çıkıyor takvimde 🥰👼🏻💜
Sinemkarq Mervyss doktorunuz ne kadar güzel erkenden söylemiş ben gittim her sorduğumda inatla 15. Haftada bilcem onu dedi söylemedi 😀
Askgebesi biokadarmavii gulin-35 otomatik hesaplama var onu yapın yoksa yaşınıza bir yada iki ekleme yapmak lazım biraz sıkıntı en doğrusu otomatik cin takvimi
Askgebesi Sevincceylan otomatik hesaplama var onu yapın yoksa yaşınıza bir yada iki ekleme yapmak lazım biraz sıkıntı en doğrusu otomatik cin takvimi
Sinemkarq Otomatiğe de baktım 2 si de tutmadı doktor 15+1 de yüzde 95 kız dedi bundan sonra da değişir mi sanmam
1prenses2prensyenigebe Sinemkarq 3 tane çocuğum var hepsinde de tuttu şuan 5 haftalıl hamileyim 2 oğlum 1 kızım var yine kız diyor Zümra Aden kız olursa adı hazır 😊