elifinannesiii annemler yanımdaydı kayınvalidemlerde tatilde 😀 sancım evde başkarken 1-3 arası dayandım annemleri de kaldırmadım tam hastane için hazır oldum o zaman eşim annemi uyandırdı hazırlandı çıktık hastaneye varıp tahmini şu saatte doğurursun falan diyip açıklığa bakınca ebe o zamanda ablamlara ve eşimin ailesine haber verdik hepsi yetişti 😍 sadece karlı birgündü ve yollar kötüydü zor geldi herkes