Elifbabacan 34+4 haftaligim vajinamda şişlik olduğunu farkettim bu olayi yaşayan warmi cok merak ettim yardımcı olurmusunuz
moom222 Elifbabacan cnm bnm de 16 li haftalarda oldu ama dinlenerek çok dolanmayarak geçti tabi hafif tempolu yürüyüş de yaptım abartmadan kendiliğinden gitti 4 5 güne uzandım ama durdum ama
Duamsabir Ben 29 haftaligim benimde tek tarafimda var ve bacaktaki varis damarida şişti ne fazla otur ne çok gez dedi dr belki sizinde böyledir yada enfeksiyon mantar kaynakli oluyo diye biliyorum