Ayseee01 Normalde ağzı açık uyuyan biri değilim hamileyim şimdide uyumuyorum ama ağzımın tadı acı gibi 2 3 gündür gece özellikle kalktığımda daha çok belirgin oluyor şekerli şeyler yiyince düzelecek gibi oluyorum benim gibi yaşayan var mı arkadaşlar?
Hatice_gzr2505 Ayseee01 pek bilgim yok ilk haftalarda bende de oluyordu canım o sanırım safra fazlalığından kaynaklanıyormus internette okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum