anonymous 33+4 haftalık hamileyim. 2 aydır yaşıyorum ama şiddetli bir şekilde değil, doktorum b12 takviyesi verdi ayaklarım da neredeyse uyuşma ağrı olmuyor. Fakat ellerim, parmaklarım o kadar ağrıyor ki anlatamam. Heleki temizlik yapayım akşamı mahvolmayı geçtim bu sabah ağrıdan ağlayacaktım artık. 53 ile hamile kaldım şuan 64 65 arasıyım günde neredeyse 4 5 litre su içiyorum. Öyle aşırı bir ödemim, şişliğim de yok. 50 kiloyken bile sabah kalktığım da biraz ellerim şişerdi yani onun gibi. Ama bu ağrı beni baya kötü yapıyor doktoruma yazdım tekrar normal mi diye