mrvcl9 Kızlar yakın bi akrabam benden 10 gün sonra doğum yaptı bebeğin yüzü kadınsı duruyo bebeksi bir duruşu yok trioid çıkmış ondan olabilir mi
Damlahmett mrvcl9 ablam da yeni doğum yaptı yeğenimde de çıktı ama asla böyle bir şey yok gayet bebek, sanmıyorum tiroidle ilgilisi olsun
Biyo_logg mrvcl9 hahaha koptum nasıl kadınsı duruyor belki çocuk anne karnında dertlendi yaşlandı neler yaşadı
svbarut Kadinsi değildir o tipi öyledir 😂 ya çok güzel ya çok cirkin galiba. Bekleyin büyüdükçe değişecek zaten
Aloneanqel mrvcl9 yenidoğan ödemli daha yüzü gözü oturmamış şiş kırmızı ya da esmer durduğu için size öyle gelmiş bence.