Esrayb bol bol sıvı al asla aç kalma zorda olsa ye ateşin oldukça ılık duş al süt ve meyve portakal tüketmeye calis .ben 1ay çektim hemen geçmiyor.ama ilk 2gün çok ağırdı.sonra sadece nefer alma öksürük ve balgam problemi kaldı.dedigim gibi 1ay sürdü aç kalmayın bebek biraz zayıflıyor çünkü ama iyileşince geri haftasını yakalar geçmiş olsun.