NBstn ilk muhabbet hna gittim riskli ilaç allerjim var detaylıca anlattım sonrasında bulantım olduğunu söyledim anaflaktik şok geçiren birisine birşey olmaz hafif kızarıklık yapar sadece diye geçiştirdi tekrardan durumumu anlatınca vazgeçti sadece normal doğum yapabilirsin dedi… sormadığın sürece söylemez birşey kendi takibini yapar geçer // sonra Asiye hna döndüm çok detaylıca herşeyi anlattı malum acil sezeryan ilaç kullanmam gereken bir durum olursa diye özellikle ben yokken anestezi doktoruyla benim için görüşmüş, çapaya da yönlendirdi tüm detaylarıyla süreci anlattı aynı hastane aynı hasta iki farklı doktor deneyimi böyle birşey demekki. Ayrıca komşumda asiyede 3. Doğumunu yaptı demiştiki başka doktor olsaydı ya dikiş olurdu ya zor geçerdi öyle güzel sakinleştirip yönettiki doğum aşırı tahat geçti demişti
Bu arada mürvet hanım en eskileri benim doğumumu yapan kişi 😂
Alev hn a yengem 2 çocuğuna gitti ve hala gider rutin kontrollerine sakin birisiymiş sormadığın sürece çok konuşan bi yapısı yokmuş ama takibi çok iyiymiş
Bildiklerim deneyimlerim bu kadar bacım 🤣🤣