busey_42 Kızlar Detaylı ultrasona girdiniz mi nasıl geçti. Ben bugün girecem çok heyecanlıyım ilk gebelik 😍🤰
Ozlm0916 busey_42 21 haftalıkken girdik cok guzel gecti sukur herseyi gayet normaldi bi güzel ki her yerini inceliyosun goruyosun 😘❤
BeyzaF busey_42 bende perşembe günü girdim çok güzel geçti çok şükür bi sıkıntımızda çıkmadı umarım böyle devam eder 🙏🏻 Sizinde sorunsuz sıkıntısız geçer inşallah 🙏🏻🌸