Es_lem ben yumurtlamami degerlnedirdim ondan sonra oruç borcum vardi o ay 10 gün falan tuttum adetim gecikince test yaptım çıktı bir sorun olmadi benim için bence tutabilirsin birşeyin olacağı varsa önüne hicbirsey gecmez Allah büyük belki tuttuğun oruç için rabbim nasip eder sana bu ay 🤲