CansuH 22 haftalik oldum hareketli 4 5 haftadir giddesebiliyorum ama sürekli kasiklarımda.. cok nadir göbeğime tekme atıyor sağa ya da sola .. Sice hareketleri normal mi ? Neden gobegimde değil kasiklarimda hissediyorum?
Ozlm0916 CansuH ayakları assada canim bendede oluyo aynisi surekli kasik tarafindan vuruyodu 20 haftaya kadar doktora sordugumda bebek asagida ondan dedi şimdi yavas yavas yukarı cikiyo