MerveEbru Kızlar normalde çok sağlıklı diş etlerim vardı kesinlikle kanama vs olmazdı gebelikten önce ama şimdi resmen diş etlerim şişiyor hatta demin diş etimin kalkacak kadar şiştiğini fark ettim yani iki dişimin arasındaki diş eti bile şiş bu duruma çözümünüz var mı ?
aybukecigim Bende 3 aylıkken başladı bu sorun şuan 37 haftadayım asla inmedi diş eti şişliği, kanamaları, 3 farklı özel doktora gittim hamilelikte asla hiçbir şey yapmadılar hormonalmiş, doğum sonrası diş eti uzmanına görünmek gerekiyor