Vildanng öncelikle hayırlısı olsun. Ben 15+5 haftayım 13. Haftadan sonra regenerezis e gectim. Hamileliğimin 2 ay öncesinde baslayıp 13.haftasına kadar folik asit kullandım. Cok yeni oldugu icin su an bebeğin asıl ihtiyacı olan sey folik asit o yüzden b12 ve folik asit birleşimi olan vitaminler var onu kullanmanı tavsiye ederim. Regenerezis de folik asit miktarı ne kadar bilmiyorum ama 12. haftaya kadar günde 400 mg folik asit alman gerekli. Bence doktorunla da konus ama ilk etapta sadece folik asit alman daha faydalı