yagmur_s Böyle bir şey yaşayan oldu mu kızlar normal mi? 15+0 dan beri ara ara bu oluyor. Taş gibi bir sertlik ve sağ tarafa doğru sonra düzeliyor biraz zaman geçince.
yagmur_s yagmur_s özellikle tecrübe etmiş anneler bana bir yardım acilll😬 her şeyden huylanıp duruyorum bu aralar. Çarşamba kontrol var 1 aydır bebişi de görmüyorum kafayı mı yedim acep 😂
CansuH yagmur_s bende de oluyor … Eğer bu sertleşme sırası da oturuyorsanız kalk hareket et eğer ayaktayken sertlestiyse biraz otur ayaklarını uzat dinlen karın serestiginde rahim büyüyorsun kendine yer açıyormuş internette arasmitmistim bende
cgnduru yagmur_s bendede oluyor hatta daha erken zamanda başladı aniden şişiyor sertlesiyor sonra bir bakıyorum düzelmiş normal yani artık büyüyor baya ❤
A-y-s-e-g-u-l Bende 17 haftayım aynı şekilde sertleşme oluyordu doktora yazdım bugün normal dedi bende kafayı yiyorum sürekli 😂🤲🏼❤️
hukukcuanne_06 Benim 15.haftada ultrasonda kasılma görülmüştü, akşamları hafif sertleşme oluyodu o kasılmadan diye düşünmüştüm. Sade maden suyu içince rahatlıyordum. Muhtemelen magnezyum eksikliği falan oluyo soda içmek iyi gelmişti