happykis12 Merhaba bir kimsayal gebelik birde kese büyümemesinden kaynaklı düşük yaşadım şimdi kan pıhtılaşması çıktı plt değerim 538 sizce değer çok mu yüksek anlayan var mı acaba
melekmommm happykis12 Zeynp24 sadece plt bakıp kan pıhtılaşması var diyemeyiz kızlar. Genetik test yaptırmanız lazım . Benim 320 değerim ama genetikte üç genimde ileri derece pıhtılaşma çıktı. İhmal etmeyin.
happykis12 melekmommm genetik test dediğiniz nedir acaba doktorum şimdi benden lupus antikooyulan ve antikordiolipin testlerini istedi
melekmommm happykis12 onlarda isteniyor.kromozom testi ve Trombosit paneli (genetik pıhtılaşma) asıl bu testten bakılıyor hangi genlerde pıhtılaşma olup olmadığına
melekmommm happykis12 lupus pozitif mi negatif mi diye bakacak. Negatif olursa sıkıntı yok pozitifse ilaç kullandırıyor. Yani düşük riski çok oluyor ama yinede doktorunla görüşürsün o daha iyi anlatır.