Ben dün doktorumu arayıp oruç tutmak istediğimi söyledim, “kesinlikle önermiyorum” dedi. Daha küçük olduğu için (7+5’im) tutabileceğimi söyledim; “asıl ilk 3 ay çok önemli, kandan beslendiği için sıvı alımının azalmaması lazım organların gelişimi açısından” dedi. Çok istiyordum tutmayı ama göze alamadım.. Ben tutmayacağım. Sana kalmış bir şey tabi.