taze-anne_ Kızlar 37.haftaya girdik vajinal temizliğime çok dikkat ettiğim halde iğrenç bir koku olmaya başladı sebebi ne olabilir? Başına gelen var mı? (Akıntı vs yaşamıyorum)
Tazeanne0134 taze-anne_ canım vajinanın içinı yıkıyorsan orada ki yararlı bakterileri öldürmüş olabilirsin oda manar enfeksiyon vs yapmış olabilir bi druna sor derim
Mbusra97 taze-anne_ bende 31 haftadayim benimde asiri igrenc bi koku geliyor dediginiz gibi akinti kasinti vs. Hic bisey yok ama koku cok rahatsiz edici
Ruveyda_baskapan taze-anne_ belki enfeksiyon mantar tarzı bişey olmuştur, pamuklu çamaşır giyip sık sık yıka ama kurula fakat duru su kullan sadece.
Fatoo33 Ruveyda_baskapan daha bugün dr kontrolüm vardı kaşıntı sebebiyle hergün yarım duş alıyorum + zaten iç çamaşırı giyemiyorum herhangi bi mantar enfeksiyon akıntı veya sızıntımda yok ona rahmen oluyor 😔
Ruveyda_baskapan Fatoo33 ben sana bişe söyliyim mi bence Ya çişin kokuyo yada sana takıntı oldu koku var gibi geliyor o zaman 😂😂😂