Deletedmom_6 ya bacim dr’larin bilimin lafini birakipda komsunun lafinimi dinliyorsun allah askina ya🤦🏻♀️ sadece sirt ustu yatmayin diyorlar dr’lar oda 6 aydan sonra ve onunda sebebi kalbden 2damar gidiyor sirt ustu yattigimizda o damarlar skstigi icin kan iyice bebege gitmiyor bu yuzden saga veya sola uyuyun diyorlar ve en iyi kanin giden seklide sol tarafa yatmaktadir. Bu kadinlarin lafini dinlemek istersek oooo oo 🤦🏻♀️ onlara kalirsa dr’a gitme beni dinle derler🤦🏻♀️🥴😂