kızlar daha 7+0ız. ama yorgunluktan ölüyorum ne bir iş yapasım var ne yemek yiyesim ne kalkasım. ağrıyor etlerim toplaşıp dövmüş gibisiniz eşim işten geliyor sabah içtiğim çap bardağını yıkıyor o derece elim kalkmıyor ki normalde karınca gibiyim canımın kıymetini inanın bilmem. sadece folik asit ve progestan kullanıyorum. var mı önerisi olan🤰