Melishera Kızlar depend külot bez aldım yarın doğuma girecem büyük boy özellikle sıkmasın diye acaba nasıl
Mirmirlokum Melishera ben sezeryanla doğum yaptım ve orta boyunu kullandım çok memnun kaldım büyük rahatlık gerçekten
SaniyeBektaYazc Melishera bende öyle aldım canım herkes onu öneriyor en rahat o oluyormuş diğerleri rahatsız ediyormuş
SaniyeBektaYazc Slmkhrm ebebek sitesinden aldım canım piyasaya göre daha ıygundu 23 lira bişeydi sanırım
Cybell En büyük boyu almak lazım bence ben kilomda olanı denedim çok rahatsız etti e bebekte var 25 tl 2 paket almakta fayda var keşke doğurasakta giysek👶
Nlyakts Cybell daha kullanmak nasip olmadi ama bencede kesinlikle buyuk boy almakta fayda var markette buyuk alinca icime sinmemisti ama eve gelip acip bakinca buyuk cok ideal dedim cok kilo da almadim ben oyle buyuk boy genele hitap eder diye dusunuyorum