Hellooooğğğğğğğ diğer postlarda tanıştığım kader ortaklarım canikolarrrrrr. Tek postta toplaşalım diye açtım burayıı. Son 5 Sayanlar nasılızzz.
Hayırlısıyla Ramazana da erdik bin şükür Rabbim tamamlamayı bayramı görmeyi nasip etsin mutlu haberler nasip etsin. Oruç tutamıcam bu sene ama nasipse hergün 1 yasin okumak istiyorum. İlk yasinimi az önce okudum Allah’ım bebek bekleyen, doğumunu bekleyen, çocukları yanı başında olan. Hastası olanlara şifa dertlilere deva borçlu olanlara eda nasip etsin ölmüşlerimize de rahmet eylesin forumda olsun olmasın el açıp dua eden tüm kullarının dualarını kabul etsin diye de gönderdim.
Daha öyle çok yazasım var kii.. Dua kapılarımız açıktır inşallah, Rabbim sesimizi duyanlardan eylesin inşallah. Hakkımız da en hayırlısını versin inşallah 🤲🤲🤲🤲 Amin…