Hanımlar merhaba suyum geldi hastaneye gittik çatı muayenesi yapıldı suyumun geldiğini söylediler nstye bağladılar sancı çıktı kan ve idrar tahlili istediler serum taktılar sancı yine devam etti tekrar nstye bağladılar yine sancı çıktı tekrar çatı muayenesi yaptılar yumuşama olmuş dediler ama bizi eve gönderdiler zatn sancı var iyice artınca tekrar gel dediler aynı durumı yaşayan var mı sancı olduğunu bile bile çıkardı bni hastaneden