Bugün verem ve karma aşılarını olduk hemşiremiz kusma ve ateşi olabilir dedi parasematol verdi fitil sabah bir şeyi yoktu az önce mamasını verdim fışkırtarak direk çıkardı yedipi ne varsa biraz bekleyip tekrardan verdim yine aynısı oldu ne yediyse çıkarttı çok fazla kustu ve direk uyku haline girdi şu an ateşi normal uyudu hemen inliyor uykusunda nr yapmam gerek bu durum normalmi acaba doktora gitmem gerekiyormu şimdiden teşekkürler